KUNDTJÄNST




BETALNING

Tillsammans med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, erbjuder vi följande betalningsalternativ där betalningen görs direkt till Klarna:
 

Betala senare

  • Betala inom 14 dagar. Prova sakerna i lugn och ro hemma och bestäm vad du vill behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i  tid.
     

Betala direkt  

  • Kort eller bankkonto  Med kort eller konto kan du betala dina köp snabbt, säkert och enkelt på tre olika sätt. Du kan ansluta både dina kort och bankkonton till Klarna  när du ska betala något för första gången, eller göra det i förväg via vår app med hjälp av BankID. Klarna kommer ihåg dina uppgifter så att du kan  handla och betala ännu smidigare nästa gång.
     
  • Banköverföring  Betala med ditt bankkonto och godkänn köpet med BankID. Pengarna dras direkt utan någon registrering hos oss.
     
  • Dras från bankkonto  Pengarna dras från ditt anslutna konto inom två bankdagar efter behandlad/skickad order.
     
  • Kort, Betala med valfritt kort. Pengarna reserveras direkt på kortet i samband med köpet.



 

Dela upp   

  •  Delbetalningsplan Betala enligt en plan, så att köpet är fullt betalt efter till exempel 12 månader. Vill du betala mer en månad går det bra och du kan närsomhelst betala den resterande skulden.
     
  • Flexibla delbetalningar Betala ett minimibelopp varje månad. Du väljer själv om du vill betala minimibeloppet eller valfritt belopp över minimibeloppet.
     
  • När du godkänts kan du hantera dina betalningar och få betalningspåminnelser i Klarna-appen.
     
  • Tryggt och säkert.
     
  •  Med Klarna omfattas du alltid av Klarnas köparskydd. Moderna  säkerhetsåtgärder skyddar din information för att förhindra  obehöriga köp.

 

Vanliga frågor

Besök gärna vår FAQ-sida sida med svar på vanliga frågor om Guideline prylar men även om order och betalining. Vill du veta med om hur man använder Klarna och hur deras tjänster fungerar så besök deras hemsia via länk   https://www.klarna.com/se/kundservice 

   

   

 

Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftat - Kontakta kundcentret för närmare information.